igår var jag högst upp, imorgon är jag nedanför

När jag såg dig idag, var du sådär otroligt fin, precis som den jag ALLTID velat ha... Att du ska se så bra ut, och ha sån fin personlighet gör det bara svårare att inte tänka på dig....Jag skulle så gärna vilja veta vad du tänker, men jag är tyvärr ingen tankeläsare=/ Jag får försöka vänta, och se med tiden vad som händer. Såklart hoppas jag på det bästa, för du anar inte hur ledsen jag skulle bli annars :( för jag vet nu, att jag ÄLSKAR dig! du vet nog inte alls hur mycket du betyder för mig, men det är obeskrivligt att förklara!! Om du bara lät mig komma in i ditt liv, och om du kunde glömma det förflutna, så skulle både du och jag må 1000ggr bättre! för jag vet att det inte är lätt att släppa, men nån gång måste du också gå vidare..Du vet säkert de, men du vågar inte, ifall det osannolika skulle kunna ske! När du inser att det aldrig kommer hända, hoppas jag att du ska kunna gå vidare, och att du och jag ska bli VI<3
Daniel Adams-Ray – Gryningspyromanen
En av mina nya favoritlåtar :)
(förresten, jag ska försöka bättra mig med att uppdatera bloggen, men det är så svårt (a) hehe )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback