jag vill gå hem med dig

jag är så otroligt kass på förhållanden så de finns inte.. men jag vet verkligen vad jag vill, och du verkar vara den perfekta! grejen är att jag inte alls vet vad du tycker och vill, och jag tänker ju inte direkt fråga...men jag har fixat lite, så det kanske ordnar sig lite så jag vet någorlunda iallafall :) får hoppas att det är bra då iallafall... skoldagen idag va dryg...vi har ju geografi-redovisning på måndag, så det var sista tillfället vi hade på oss att jobba med det idag, så vi får se hur fan det ska gå...sen på min långa rast va jag i a-klassens klassrum och satt där med trevligt folk och pratade oså:) fick ett knepigt sms idag också, som jag garvade åt ett tag vill jag lova! så gjorde även milly...ovanligt!!;D jaja, imorn blir det en ganska skön dag tror jag, sen träning,sen ska jag och milly och jossan kolla på herrmatchen på öbacka:) omg han ska spela..... jag kommer döööööööööö............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback