Gott nytt år!! (eller??)

Vet att jag är lite sen med de, men har inte orkat/kunnat skriva de tidigare...Vet inte heller riktigt vad jag ska skriva nu, tips på nått särskilt jag ska skriva eller skriva OM??:) let me know! sitter med en påse godis och har riktigt j*vla tråkigt xD finns ingen sida man kan gå in och kolla på eller nått...orkar inte se på tv heller...imorn ska jag iallafall troligen hitta på nått:) jag funderar på att göra de som både Linn och Emelie gör på deras bloggar de där med 30 dagar om mitt liv , men vet inte om jag kommer klara de eftersom jag är såååå dålig på att uppdatera (a) får se..'
ska försöka bättra mig (igen), och skriva så fort jag hinner!
pussar & kramar :)

Kommentarer
Postat av: emelieee♥

jaadu.. linn och jag får ha en liten intensivkurs med dig så du får mer inspiration att skriva.. så du kan skriva MINST 2 per dag!!!! :I bajs<3

2011-01-02 @ 22:05:12
URL: http://nordinemelie.blogg.se/
Postat av: m

haha ja kanske de! men jag hinner inte jämt heller:(...<3

2011-01-03 @ 16:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback