julstämning!!

Nu börjar jag äntligen känna att julen snart är här!!:D jullåtar, alla ljus, 4:e advent, och att det snart är jullov :D:D bara granen och pyntet i den som fattas, men det kommer den 23:dje tror jag :) jag måste bara skynda mig att köpa julklappar till alla jag har lovat att göra de till ... känns som om det börjar bli liite stressigt nu...:( HJÄÄÄLP!!!! men det får jag fixa imorn eller på tisdag :) nu ska jag träna lite på vad jag ska säga inför 2 redovisningar som vi ska ha på skolan imorn... uschaaa.. men jaja, det ska nog gå hyfsat ändå :) Med lite julmusik och om man får sjunga till så blir det lite roligt ändå :D hejsvejsss så länge !!

Kommentarer
Postat av: ellie<3

Sv: Nej men shit vad kul :D

Tkr du har en helt awesome röst asso!

Sjukt duktig ! :D

2010-12-22 @ 17:19:38
URL: http://ellieadolfsson.blogg.se/
Postat av: ellie<3

Sv:Jag är ellinoreadolfsson:D

Jag sökte bara på utan dina andetag på youtube och så hittade jag dej :D

2010-12-22 @ 17:53:33
URL: http://ellieadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback