It's written in the stars

jaha, det slutade med att jag hamnade på den här bloggen ändå... Det känns som att de här är typ vinterbloggen och den andra sommarbloggen, haha:) får nog blir så ett tag framöver! Fruktansvärt skönt med helg kan jag säga!!! va på konsert igår med mamma och pappa, P-Floyd. De va jättebra, och jag fick en tröja gratis också eftersom pappa känner flera av dom i bandet;) Idag va de tänkt att jag skulle bowla med Milly och nåra till, men de blev inget:( men jag är ändå fortfarande sjuk, så kanske är bra ändå...Tänker fortfarande på dig hela tiden.. och jag blir frustrerad av att inte veta hur du känner eller nått...om jag bara vågade säga till dig hur otroligt mycket du betyder för mig. men det gör jag såklart inte, för jag är rädd att förstöra allt...för jag tror inte du har nån aning om hur mycket du betyder..<3 jaja, jag ska lägga in en länk till en fantastiskt underbar låt:)
http://www.youtube.com/watch?v=LjhCEhWiKXk Bruno Mars-Just the way you are

Kommentarer
Postat av: emelieee♥

varför har du tagit bort alla gamla inlägg, din bajshög♥

2010-11-14 @ 01:30:29
URL: http://nordinemelie.blogg.se/
Postat av: miriam!

hihi, orkade inte ha kvar dom(A) ville börja om bloggen helt=D

2010-11-14 @ 12:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback