YES!!

Mitt liv går bara mer uppåt för varje dag nu känns de som :D ska träna med damlaget ikväll klockan 8, och jag är såklart nervös, men ska göra mitt bästa:) och sen idag på skolan fick vi inriktningsval till SP vad vi ska gå i tvåan...Jag har valt media som 1:a handsval och ekonomi som andra, för att jag och emelie resonerade så att vi vill ha ROLIGT de här två åren nu när man är skolless, och sen efter gymnasiet åker vi utomlands. Och sen kan man isåfall plugga ekonomi på högskola om man vill det senare:) för man får samma behörighet vad man än går sa studievägledaren, då spelar det ingen roll vad man går, då ska man gå nått man är bra på och som man tycker är roligt :D Så nu är det bara hoppas att det blir en medieinriktning! men de tror jag :)

Har börjat prata mer och mer dalmål nu förtiden :( pga en VISS PERSON.... senast igår vid matbordet sa jag något, kommer inte ihåg exakt vad nu, men pappa kommenterade det direkt, och jag har märkt att det händer allt oftare nu! haha de här kan inte vara bra!! men nu ska jag förbereda mig lite och sjunga vidare, vi hörs :D

Kommentarer
Postat av: Josse

Visst ere pga Rickard x)

2011-01-21 @ 21:48:37
URL: http://yozze.blogg.se/
Postat av: mirre

haha jaa de är de...man blir som man umgås!xD

2011-01-23 @ 12:22:40
Postat av: Josse

Haha aa X)

2011-01-23 @ 14:15:42
URL: http://yozze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback