fredagsmyyys!

Idag är det endlich helg!!:) är överlycklig, som varje annan fredag ;D näärå, men ska snart på träning från 18-20 och sen tror jag bara det blir att va hemma...jag och nåra fler ville så gärna ut i helgen, men de finns fan inge kul alls idag:O de är sjukt....men får se om de blir nått imorn istället, hoppashoppas!! är sugen på att träffa folk och partaja lite:D:D och nu vet jag hur du känner, utan att ha frågat dig...så jag hoppas på att det kommer ske en bra förändring.. att du kan ändra dig, och glömma henne! vill ni ses eller vet nått skoj som händer i stan ikväll eller imorn så hör gärna av er till mig :) om ni inte kan mitt nummer kommer det här, 070-3078369!
btw, jag tycker den här bloggens design passar mycket bättre nu när de blir jul snart:D hihi

Kommentarer
Postat av: emelieee♥

har du hört talas om stycke indelning?? sötbig

baaaaaaaaaaaajsig du är♥

2010-11-26 @ 17:37:31
URL: http://nordinemelie.blogg.se/
Postat av: mirriiiis

jag vill inte ha styckeindelning här!!!!!:( bajsiiig duuu är!<3

2010-11-26 @ 22:09:00
Postat av: Josse

Jag tykr att du inte borde ha svart som body färg.. Det är drygt att kolla på den röda texten och svart bakgrund xp

2010-11-29 @ 00:05:03
URL: http://yozze.blogg.se/
Postat av: owner

jooo jossan, det ska jag ha:D jag orkar inte ändra nått...xD kan inte heller (A)

2010-11-29 @ 19:09:47
Postat av: Josse

Hihi oki <3

2010-12-12 @ 04:07:35
URL: http://yozze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback