Hide away

Har fått en ny favoritlåt, Hide Away med Laleh..:) jag laddade hem 1:a säsongen av min favoritserie Andra Avenyn, och där på ett avsnitt fanns den med, och jag började gråta till scenen där låten spelades...(a) de va riktigt sorgligt samtidigt som jättevackert! om ni kan föreställa er de! Typ alla förutom jag och nåra till hatar serien, men seriöst, den är så grymt jävla bra om man kollar på varje avsnitt!!<3
Idag har jag typ bara tagit de lugnt, och kollat på serien såklart :) och jaa, hoppat i snön med min bror! Nu lyssnar jag på musik, och smsar med en ni inte får veta vem ;]... Imorn ska vi ha middag här, och jag missar min träning:(:(:(:(:(:( känner mig verkligen som en träningsnarkoman, men jag är verkligen de!! och saknar dig..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback